ارامش
BOM BOM
سلام
جمعه 21 / 1 / 1392برچسب:,
ارامش

یلدا زنگ تفریح اومده پیش من میگه دیگه از بس با ملیکا دعواکردم خسته شده مغزم داره باد میکنه اه هر روز هر روز دعوا باورت نمیشه ما در طول روز بیشترازنفس کشیدنمون باهم قهرواواشتی میکنیم میگم حالا کجا بااین عجله میگه میخام برمwcیکم ارامش پیداکنم اه



نظرات شما عزیزان:

مهلا
ساعت20:55---13 ارديبهشت 1392
سلااام بچه ها

وب جالبی دارید

مخصوصا آهنگتون



به منم سر بزنید
پاسخ:سلام عزیز حتماگلم


nart1079lovekh
ساعت19:46---21 فروردين 1392
من خودم یکیاز موافقان سرویس تفکر هستم و خوشحالم که یکی دیگه هم مثمن پیدا میشهفقط تورو خدابیشتر بنویساز هنر نویسندگی استفاده کن اگه مایل به نوشتن داستان هستی راه حل دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 18:27 || saina salimi